donderdag 18 maart 2010

18 maart

ik ga zo douchen en aankleden. extra mooi vandaag.
dan ga ik naar haar toe. eerst even knuffelen en kussen. dan nog een kopje koffie met een klein gebakje. ze wil nog even roken voor we weggaan.
dan de jassen pakken en hup op weg. we gaan eerst naar Intratuin. op ons gemakje sloffen we het buitengedeelte door. met temperaturen als die van vandaag krijg je zin om te gaan werken in de tuin. dus we kijken bij de rozen (dat is standaard) en de lieve bloemetjes. langzaam schuiven we richting de koffiecorner. zo, tijd voor een bakkie. en natuurlijk kletsen over van alles en nog wat.
daarna nog op ons dooie gemak de rest van het tuincentrum. bij de kassa is het altijd weer hetzelfde liedje, als de prijs genoemd wordt, kijken we elkaar lachend aan, toch weer meer dan bedoeld.
daarna alles in de auto, ze rookt nog snel even een sigaretje en dan rijden we naar de AH xxl. we pakken allebei een wagen en gaan dan ieder ons eigen weg. we komen elkaar erg vaak tegen of zoeken elkaar even op. we vertellen wat er in de aanbieding is of wat de vorige keer zo lekker was. na zeker drie kwartier komen we pas bij de kassa. zelfde liedje, altijd meer dan de bedoeling was.
dan gaan we in de brasserie zitten. ons eigen plekje, zij rechts ik links, bij het tweede tafeltje bij het raam. we lunchen uitgebreid, kletsen uitgebreid en af en toe loopt ze naar het rokershol. een glazen bak achterin waar de verslaafden terecht kunnen. we bespreken onze sores, de intiemste dingen, opvoeding en grappige annekdotes. het wordt tijd om te gaan. met een zucht lopen we richting auto en hopen alles erin te krijgen. dan rijden we naar huis waar ik haar help haar booschapjes op te ruimen en blijf nog even wat drinken. dan moet ik gaan. zo is ons dagje samen.
in my dreams.......

happy birthday mama....

3 opmerkingen:

Dora zei

wederom kunnen mijn woorden niet omschrijven wat ik zou willen zeggen...kus!

Ann zei

tranen in mijn ogen als ik dit zo lees, sterkte vandaag lieve Nicky

Unknown zei

je dreams raken me....het is geen makkelijke dag lieverd...xx

Daisypath Vacation tickers @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Volgers